Meteen naar de inhoud
Home » Nieuws » Vliegend Museum Seppe opent de deuren na wintersluiting

Vliegend Museum Seppe opent de deuren na wintersluiting

Vanaf 3 februari is  Vliegend Museum Seppe na een wintersluiting van twee maanden weer klaar om opnieuw bezoekers te verwelkomen, elke zaterdag en zondag van 13.00 tot 17.00 uur. Het museum, gelegen op het vliegveld Breda International Airport, biedt een unieke ervaring voor liefhebbers van luchtvaart en geschiedenis.

U kunt genieten van een boeiende reis door de rijke geschiedenis van de luchtvaart. Het museum, dat volledig door toegewijde vrijwilligers wordt gerund, herbergt een indrukwekkende collectie historische vliegtuigen. Het museum is, zoals de naam al zegt, een vliegend museum. Bijna de hele collectie is luchtwaardig en is ook zeer regelmatig in de lucht te aanschouwen.

Vliegend Museum Seppe biedt voor groepen of bedrijven ook verschillende arrangementen ‘op maat’. Dus als u op zoek bent naar een leuke locatie voor een familiedag, bedrijfsuitje of bruidsreportage: met de unieke ambiance van het museum kunt u uw gasten een onvergetelijke dag bezorgen.

Het samenstellen en beheren van de tentoonstelling en het onderhoud aan hangaar  en de vaste onderdelen van de collectie wordt gedaan door een enthousiaste groep vrijwilligers, die hiervoor tijd, materiaal en/of diensten beschikbaar stellen. En hoe meer zielen hoe meer vreugd: nieuwe leden of vrijwilligers zijn altijd welkom !

Het wordt een bijzonder jaar: 80 jaar vrijheid. Het is belangrijk dat we de verhalen en geschiedenis  kunnen blijven vertellen en doorgeven aan de volgende generaties.

Ook Vliegend Museum Seppe zal actief deelnemen aan de viering  van  80 jaar vrijheid (15 september 2024-5 mei 2025).

En zet alvast zondag 5 mei  2024 ook in de agenda:  in samenwerking met de Dutch Polar Bears organiseert het Vliegend Museum een speciale dag met voertuigen uit WO2 en historische vliegtuigen.

Voor meer informatie of als u geïnteresseerd bent om deel uit te maken van het Vliegend Museum Seppe als vrijwilliger, zie www.vliegendmuseumseppe.nl.