Home » Nieuws » 8 juli – modelbouwdag in het museum

8 juli – modelbouwdag in het museum

Kom langs op zaterdag 8 juli en ontdek de spannende wereld van plastic modelbouw tijdens de regionale modelbouwdag, georganiseerd door de regio Zuid West van de International Plastic Modellers Society Nederland (IPMS). Het evenement vindt plaats in het Vliegend Museum Seppe.

De deuren van het museum openen om 10:00 uur en tot 16:00 uur kun je meer dan 20 getalenteerde modelbouwers in actie zien. Laat je verrassen door de diverse onderwerpen die zij tot leven brengen, van vliegtuigen en auto’s tot militaire voertuigen, schepen en figuren.

Naast de IPMS-modelbouwers zullen er ook enthousiaste modelbouwers van de stichting Scalemodels for Vets aanwezig zijn. Deze stichting biedt militaire veteranen een geweldige therapeutische hobby door middel van plastic modelbouw.

Naast de modellen waar ter plekke aan wordt gewerkt, kun je ook genieten van een indrukwekkende modellenshow. En de deskundige rondleiders van het Vliegend Museum staan klaar om je mee te nemen langs de verschillende historische vliegtuigen in het museum.

En als je geïnspireerd raakt om zelf aan de slag te gaan, mis dan niet de verkoopstand van ROBI Modelbouw.
Kom naar het museum tussen 10:00 en 16:00 uur en ervaar deze boeiende wereld vol creativiteit en vakmanschap. De toegang is tegen het normale tarief.