Home » Nieuws » Eventsagenda 2023

Eventsagenda 2023

Ook in 2023 organiseert Vliegend Museum Seppe organiseert weer verschillende evenementen.
Na de jaarlijkse herdenkingsvlucht op Nationale Dodenherdenking (4 mei) organiseren we nu op 5 mei een event in het teken van Bevrijdingsdag.
In samenwerking met de Dutch Polar Bears maken we er een mooie dag van met voertuigen uit WO2 en historische vliegtuigen.

Op zaterdag 8 juli organiseert de regio zuid west van de International Plastic Modellers Society Nederland, IPMS, in samenwerking met Scalemodels for Vets een regionale modelbouwdag in Vliegend Museum op Seppe.

Op zaterdag 16 september herdenken we Operatie Market Garden (1944) met een herdenkingsvlucht over West-Brabant en een museumdag.

Zet deze data in je agenda en volg onze website of social media om op de hoogte te blijven over meer informatie en aankondigingen voor deze en andere evenementen!